(۲۲۳امین پست)

شما را به خدا این مطلب رو بخونید ! 
تحقیقاتی در آمریکا نشان داد مصرف زیاد سیب زمینی احتمال ابتلا به سرطان
سینه در زنان را بالا میبرد.
به گزارش جذاب نیوز به نقل از روزنامه آمریکایی ساینس دیلی، محققان
آمریکایی در آخرین تحقیقات خود، به زنان در مورد مصرف بیش از اندازه
مواد غذایی حاوی نشاسته هشدار دادند.
محققان آمریکایی هشدار دادند مصرف زیاد کربوهیدارت های سرشار از
نشاسته مثل سیب زمینی احتمال ابتلا به سرطان سینه در زنان را بالا
می برد.
این تحقیقات نتیجه آزمایشات گروهی از محققین دانشگاه کالیفورنیای
آمریکاست که به بررسی تغییرات بیولوژیکی زنان مبتلا به سرطان سینه
و میزان احتمال ابتلای زنان سالم به سرطان سینه پرداختند.
محققان بعد از هفت سال بررسی و آزمایش دریافتند که هرچه میزان
مصرف مواد غدایی حاوی نشاسته در زنان بالاتر می رود میزان ابتلای آنها
به سرطان سینه نیز افزایش می یابد.
براساس این گزارش، حتی ممکن است بیمارانی که در گذشته سرطان سینه
داشته اند و بهبود یافته اند بار دیگر به دلیل مصرف زیاد نشاسته با این بیماری
مواجه شوند.

آخه بگو عزیز من ! اگه نشاسته ضرر داره فقط سیب زمینی نیست که !
برنج هست ، گندم هست ، و ...
اصلا من معتقدم هیچ وقت نباید به حرف این دانشمندا گوش داد
چون اینا در زمان های مختلف ادعاهای متفاوتی دارن
لابد چند وقته دیگه ادعاشون می شه که نخوردن سیب زمینی و مواد
نشاسته ای ضرر داره ! 
به عقیده من انسان خودش نیاز بدن خودشو بهتر تشخیص می ده و
می دونه چه وقت به چیزی نیاز داره و چه وقتی بدنش اشباع از اون ماده
است و بهش احتیاج نداره
به هر حال اینم خوب می دانیم که اسراف و زیاده روی در خوردن هر چیزی
زیانش بیشتر است تا حفظ تعادل در آن .
والا ! 